Komunikaty

VIVO! Stalowa Wola wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych latach. VIVO! podsumowało także wszystkie wdrożone dotychczas działania proekologiczne w postaci filmu, który można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie centrum: www.vivo-stalowawola.pl.

Jak sprzedawały się nowe mieszkania w pierwszym półroczu

Jakimi wynikami sprzedaży deweloperzy zamknęli pierwsze półrocze roku? Czy zainteresowanie zakupem mieszkań wróciło do poziomu sprzed pandemii? Jak duży jest popyt? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości dompress.pl

5 ciekawostek, których nie wiesz o nabiale

O tym, że nabiał jest bogaty w białko i wapń wiedzą już nawet przedszkolaki, ale już zaskakującą ciekawostką jest fakt, że krowy dają więcej mleka, gdy nadaje im się… imiona. Co jeszcze można wiedzieć o nabiale, by zabłysnąć zabawną ciekawostką wśród znajomych?

Koalicja na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia (World Health Organization) – 37% zakażeń WZW typu B, 39% WZW typu C oraz 4,4% HIV – to odsetek wykrytych chorób po zranieniu się lub zakłuciu sprzętem używanym w placówkach ochrony zdrowia. Personel medyczny wykonując swoje codzienne obowiązki jest szczególnie narażony na konsekwencje w postaci zakażenia się chorobami zakaźnymi, które m.in. wpływają na absencję pracowników w pracy. W Polsce dochodzi każdego roku blisko do 37 tys. zakłuć i zranień. Ze względu na wagę problemu powstała Koalicja na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali, która opracowała deklarację pt.: „Bezpieczny szpital, to bezpieczny pacjent”.

Omlet na mleku

Nie macie pomysłu na smaczny posiłek? Mamy dla Was rozwiązanie, Dzieciaki Mleczaki przychodzą z pomocą i przekazują Was przepis na omlet na mleku z pomidorkami i szpinakiem, który idealnie sprawdzi się zarówno na śniadanie jak i obiad.

Praca w handlu detalicznym tylko na chwilę? Nie wszędzie

Jak wynika z badań, na przełomie 2020/2021 roku co trzecia osoba zatrudniona w handlu detalicznym w Polsce na stanowisku kasjer-sprzedawca zmieniła pracodawcę1. Jako powód zmiany miejsca zatrudnienia pracownicy handlu wskazują w pierwszej kolejności wyższe wynagrodzenie oferowane w nowej firmie (85%), a także chęć rozwoju zawodowego (68%)2. 68% badanych pracowało w swoim aktualny miejscu pracy krócej niż 5 lat3. Zatrzymanie najbardziej wartościowych pracowników na dłużej staje się wyzwaniem, szczególnie w branży, w której fluktuacja jest na wysokim poziomie.

Swobodne przejścia, czyli dom bez barier

Budownictwo bez barier kojarzy się z przysłowiową likwidacją wysokich krawężników i udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej. Ale przecież dotyczy także sfery mieszkalnej. Społeczeństwo się starzeje, dlatego tworzenie mieszkań bez barier jest nie tylko odpowiedzią na aktualne potrzeby mniej sprawnych mieszkańców, ale również inwestycją w komfortową przyszłość. Jakie rozwiązania mogą ją nam zapewnić?

Zwróćmy uwagę na wodę pitną w naszych domach

Czysta woda jest jednym z naszych najcenniejszych zasobów, natomiast jej jakość w domu nie zawsze odpowiada naszym oczekiwaniom. Czego oczekujemy od wody? 75% badanych Polaków zwraca uwagę na smak i jakość wody pitnej, a 66% przykłada wagę do jej twardości – jak pokazują najnowsze badania Resideo. Dwóch na trzech badanych Polaków uważa za istotne, aby posiadać system pozwalający oszczędzać wodę.

Top 10 najczęściej kradzionych marek i modeli samochodów w Polsce w 2020 r.

W 2020 r. z powodu kradzieży wyrejestrowano 6910 samochodów osobowych w Polsce. W ubiegłym roku najczęściej kradzioną marką była Toyota (787 sztuk), a modelem Audi A4 (214). Co czwarte auto skradziono w Warszawie.

Bezpłatne konsultacje psychologiczne dla dzieci w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim

Sosnowiecki Szpital Miejski uruchomił program bezpłatnych porad psychologicznych i psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży. To odpowiedź na rosnące i pilne potrzeby młodych osób, które w ciągu ostatnich miesięcy zostały dodatkowo spotęgowane przez lockdown i zdalne nauczanie.

Chcesz pokazać firmę w Internecie? Zrób to teraz!